Szakértői kerekasztal-beszélgetés a gyermekeket célzó élelmiszer-marketing korlátozásáról (kivonat)

  • Vitrai József Széchenyi István Egyetem Egészség- és Sporttudományi Kar, Szülészeti és Nőgyógyászati Tanszék, Győr; MTA-SZTE Egészségfejlesztés Kutatócsoport, Szeged https://orcid.org/0000-0001-9267-806X
Kulcsszavak: gyermek, élelmiszer, marketing

Absztrakt

A résztvevő szakemberek: Antal Emese dietetikus, szociológus, a TÉT Platform szakmai vezetője; Berezvai Zombor egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem; Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója, a TÉT Platform elnöke; Schmidt Judit dietetikus, egészségügyi szaktanár, a MEJ alapító olvasószerkesztője; moderál Vitrai József, a MEJ alapító főszerkesztője.

Hivatkozások

ASEAN Secretariat. Minimum standards and guidelines on actions to protect children from the harmful impact of marketing of food and non-alcoholic beverages in the ASEAN region. 2024. https://asean.org/wp-content/uploads/2023/09/Digital_Single-pages_ASEAN-GMS_Marketing-to-children_FINAL_23Apr24.pdf

Megjelent
2025-05-26
Hogyan kell idézni
VitraiJ. (2025). Szakértői kerekasztal-beszélgetés a gyermekeket célzó élelmiszer-marketing korlátozásáról (kivonat). Multidiszciplináris Egészség és Jóllét, 3(2), 3-8. https://doi.org/10.58701/mej.19160
Folyóirat szám
Rovat
Beszélgetések

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>