Cikkismertetés: A szupermarketek promóciói Nyugat-Svédországban összeegyeztethetetlenek a skandináv táplálkozási ajánlásokkal
Absztrakt
A nagy áruházláncok heti rendszerességgel készítenek reklámokat az élelmiszerek népszerűsítésére és a fogyasztói vásárlások befolyásolására. Ezáltal a hirdetések széles fogyasztói elérése lehetőséget kínál az étrendi ajánlásokkal összhangban lévő élelmiszerek népszerűsítésére. Az ismertetésre kerülő tanulmány célja az volt, hogy megvizsgálja a szupermarketek heti élelmiszerreklámjainak egészségügyi minőségét Svédország nyugati régiójában, figyelmet fordítva a kedvezőbb és kevésbé kedvező társadalmi-gazdasági indexű területekre.
Hivatkozások
Nemzeti Adó- és Vámhivatal: Népegészségügyi termékadó (53. füzet) https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/ugyfeliranytu/nezzen-utana/inf_fuz/2023/53.-informacios-fuzet---nepegeszsegugyi-termekado (2023.11.23)