Cikkismertetés: Kanadai tapasztalatok az iskolások mindennapos testmozgási programjának sikeres megvalósításáról

  • Vitrai József Egészségfejlesztés, Budapest; MTA-SZTE Egészségfejlesztés Kutatócsoport, Szeged
Kulcsszavak: iskolai egészségfejlesztés, megvalósítás, realisztikus értékelés, közösségi megerősítés

Információk a szerzőről

Vitrai József, Egészségfejlesztés, Budapest; MTA-SZTE Egészségfejlesztés Kutatócsoport, Szeged

 

 

Hivatkozások

Girán, J, Kollányi, Zs., Nemesrévi, M., Pipicz, M., Sándor J., Somhegyi A., Terebessy A., Tóth G., Várfalvi M., Várfi M. & Vitrai J. (2021). Útmutató a gyermekek egészségének javítására megalakuló partneri együttműködés számára. Egészségfejlesztés, 62(1), 95–200. doi: 10.24365/ef.v62i1.717

Gosselin, V., & Laberge, S. (2022). Do the implementation processes of a school-based daily physical activity (DPA) program vary according to the socioeconomic context of the schools? a realist evaluation of the Active at school program. BMC public health, 22(1), 424. doi: 10.1186/s12889-022-12797-7

Király, G., Dén-Nagy, I., Géring, Zs. & Nagy B. (2014). Kevert módszertani megközelítések. Elméleti és módszertani alapok. Kultúra és közösség, (2.), 95–104. http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1895/1/09.pdf

Megjelent
2022-06-01
Hogyan kell idézni
Vitrai, J. (2022). Cikkismertetés: Kanadai tapasztalatok az iskolások mindennapos testmozgási programjának sikeres megvalósításáról. Egészségfejlesztés, 63(2), 66-68. https://doi.org/10.24365/ef.v63i2.8331
Folyóirat szám
Rovat
Cikkismertetés