Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 1 (2025): Különszám
Évf. 13 szám 1 (2025): Különszám
Megjelent:
2025-01-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
Az inkluzív szemlélet kiterjesztése
Antal-Fekete Emese
14-33
PDF
A Successful School Innovation and the Potentials Inherent in Free School Choice
Zsolt Bolla
34-40
PDF (English)
Egyetemi hallgatók internetes fiók- és jelszókezelési szokásai
Bottyán László
41-53
PDF
Historical development of education: changes in hungarian education methodology
Budai Gábor
54-63
PDF (English)
Robotok szerepe és lehetősége a tanulásban akadályozottak oktatásában
Csányiné Guszter Lídia Noémi
64-77
PDF
A kisiskolák kompetencia mérési eredményének lehetséges hatása az intézmény működésére egy konkrét példán keresztül
Farkas Imre
78-92
PDF
A települési műveltségi szint növelésének neveléspszichológiai kérdései
Farkas Imre
93-106
PDF
Hogyan oktatnak a szaktanárok a szakmai képzésben? (Hallgatói vélemények a módszertani fejlesztésről)
Gubán Gyula, Kadocsa László
107-121
PDF
Természetes és mesterséges mentalizáció
Juhász Levente Zsolt
122-138
PDF
Az Alfa lesz a „legzöldebb” generáció?
Katus Szilvia
139-150
PDF
A digitális és a pedagógiai ismeretek alkalmazása és jelentősége a szakképzésben az oktatás szempontjából
Kolacsek Sándor
151-156
PDF
A konfliktus ami összeköt – Iskolai konfliktuskezelési kultúra és attitűd
Mizerák Eszter Ágnes
157-158
PDF
The conflict that unites – School conflict management culture and attitudes
Mizerák Eszter Ágnes
159-160
PDF (English)
Az érzelmi intelligencia játékkal történő fejlesztése a bölcsőde és az óvoda napi gyakorlatában
Ribarics Lívia
161-168
PDF
Developing competence-based teacher education in France
Gabriella Rosta
169-174
PDF
A munkahelyi jóllét vizsgálata egy pedagógiai szakszolgálati intézményben
Szigeti Mónika Veronika
175-183
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems