Emlékeztető: az MTA Közlekedés- és Járműtudományi Bizottságának üléséről
Absztrakt
A 2022. március 23-án. szerdán, 14:00 – 16:15 között MTA ZOOM rendszerben tartott ülést Dr. Török Ádám elnök nyitotta meg, aki bevezetőjében köszöntötte a megjelent 36 főt, a 2022.
évi első tudományos ülésen.
Hivatkozások
Kormányos, L., & Tánczos, K. (2007). Conditions of a quality public railway service in Hungary. Periodica Polytechnica Transportation Engineering, 35(1-2), 23-34.
Kormányos, L., & Tánczos, K. (2006). Customer-oriented service development methods in suburban railway traffic, focused on the Budapest Suburban Railway Development Project. Periodica Polytechnica Transportation Engineering, 34(1-2), 19-34.
Zöldy, M. (2019). Improving heavy duty vehicles fuel consumption with density and friction modifier. International Journal of Automotive Technology, 20(5), 971-978. DOI: https://doi.org/f9ws
Matijošius, J., Juciūtė, A., Rimkus, A., & Zaranka, J. (2022). Investigation of the concentration of particles generated by public transport gas (CNG) buses. Cognitive Sustainability, 1(1). DOI:
Lakatos, A., Tóth, J., & Mándoki, P. (2020). Demand Responsive Transport Service of ‘Dead-End Villages’ in Interurban Traffic. Sustainability, 12(9), 3820. DOI: https://doi.org/h3m7
Lakatos A., Mándoki P. (2020): Analytical, logit-model based examination of the Hungarian regional parallel public transport system, Promet-Traffic & Transportation 32: 3 pp. 361-369., 9 p.
(2020) DOI: https://doi.org/h3m8
Nagy, V., Horváth, B., & Horváth, R. (2017). Land-use zone estimation in public transport planning with data mining. Transportation Research Procedia, 27, 1050-1057. DOI: https://doi.org/g4ph
Winkler, Á., & Horváth, B. (2017). Intelligent decision support technologies in public and individual transport. Intelligent Decision Technologies, 11(4), 441-449. DOI: https://doi.org/h3m9
Az elektronikusan megjelenő cikkek nyílt hozzáféréssel rendelkeznek (OJS), online ingyenesen elérhetők és letölthetők. A cikkek szerzőit nem terheli megjelentetési vagy kiadási költség (APC). Felhasználóknak joguk van a cikkek olvasására, letöltésére, másolására, kinyomtatására, valamint azokban való keresésre, vagy a teljes szöveg linkkel történő megosztására.
A szerzőknek nyilatkozniuk kell arról, hogy beadványukat korábban nem tették közzé más folyóiratban, a pénzügyi támogatás feltüntetésre került és a hivatkozások listája teljes és pontos, beleértve az URL-ek és a DOI-k specifikációját is (ha rendelkezésre állnak). A cikktervezet beadásakor minden szerző jóváhagyja a benyújtott változatot. A szerzők garantálják, hogy a cikk az ő eredeti művük. A szerzők kötelesek részt venni a szakértői értékelés folyamatában, követni a bírálók tanácsait, betartani az előírt határidőket, és amennyiben előfordulnak, kötelesek visszavonni a benyújtást vagy kijavítani a hibákat.
Minden beadott cikket szakértői értékelés alá kerül, ahol a szerkesztők független értékelést kérnek legalább egy szakértőtől, ügyelve arra, hogy a bíráló(k)nak ne legyen összeférhetetlensége a szerzőkkel. A végső döntést a főszerkesztő hozza meg, aki figyelembe veszi az értékeléseket és a szerkesztők javaslatait. A szerkesztők és a lektorok bizalmasan kezelik a beadványt.
A kiadó és a szerkesztők elkötelezettek a magas etikai normák betartása mellett, és megakadályozzák azokat a publikációkat, amelyekben kutatási visszaélés történt. Az ilyen etikai kérdésekben a COPE irányelveit követik.
A szerzők fenntartják a szerzői jogokat, és megadják a folyóiratnak az első közzétételi jogot a Creative Commons Licenc alapján (https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0), amely lehetővé teszi mások számára, hogy megosszák a művet, elismerve a mű szerzőségét és a folyóiratban való első közzétételt.
A folyóirat archiválja az összes megjelent cikket, és a folyóirat tulajdonosa, a Közlekedéstudományi Egyesület továbbra is üzemelteti az adatbázist abban az esetben is, ha a folyóirat kiadása megszűnik.












