Budapest városfejlesztés aktuális kérdései
Absztrakt
Budapest városfejlesztés aktuális kérdései az MTA Közlekedés- és Járműtudományi Bizottságának üléséről
Hivatkozások
Mátrai, T., Kerényi, L. S., & Juhász, M. (2013). Integrated transport management to enhance sustainable transport modes in Budapest. In European Transport Conference 2013Association for European Transport (AET).
Mátrai, T., Ábel, M., & Kerényi, L. S. 2015, June). How can a transport model be integrated to the strategic transport planning approach: A case study from Budapest. In 2015 International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS) (pp. 192-199). IEEE. DOI: https://doi.org/g4pc
Juhász, M., Mátrai, T., & Kerényi, L. S. (2014). Changes in travel demand in Budapest during the last 10 years. Transportation Research Procedia, 1(1), 154-164. DOI: https://doi.org/g4pf
Andrejszki, T., Török, Á., & Csete, M. (2015). Identifyingy the Utility Function of Transport Services From Stated Preferences. Transport and Telecommunication, 16(2), 138-144.
Gaal, G., Horváth, E., Török, Á., & Csete, M. (2015). Analysis of public transport performance in Budapest, Hungary. Periodica Polytechnica Social and Management Sciences, 23(1), 68-72. DOI: https://doi.org/gt47
Horváth, B. (2008). A new public transport assignment model. Acta technica jaurinensis, 1(1), 93-108.
Horváth, B. (2016). Uncertainty of the Od Matrix's Estimation in Urban Public Transport. Transportation Research
Procedia, 14, 1716-1722. DOI: https://doi.org/g4pg
Nagy, V., Horváth, B., & Horváth, R. (2017). Land-use zone estimation in public transport planning with data mining. Transportation Research Procedia, 27, 1050-1057. DOI: https://doi.org/g4ph
Horváth, B., Horváth, R., & Gaál, B. (2013). Estimation of passenger demand in urban public transport. Acta Technica Jaurinensis, 6(3), 64-73.
Andrejszki, Tamás ; Török, Árpád ; Kővári, Botond (2016): Közlekedési preferenciák meghatározása kinyílvánított preferencia vizsgálat alapján, KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 64 : 6 pp. 36-41. , 6 p. (2016)
Török, Árpád (2013): Közlekedési hálózatfejlesztési döntések egyensúlyi modell környezetben történő leképezése, KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 63 : 1 pp. 17-23. , 7 p.
Desta, R., Tesfaye, D., & Tóth, J. (2021). Microscopic Traffic Characterization of Light Rail Transit Systems at Level
Crossings. Advances in Civil Engineering, 2021. DOI: https://doi.org/g4pj
Kisgyörgy, L., & Tóth, J. (2020). Fuzzy analysis of comfort along travel chains. Transport, 35(2), 203-212. DOI: https://doi.org/g4pk
Az elektronikusan megjelenő cikkek nyílt hozzáféréssel rendelkeznek (OJS), online ingyenesen elérhetők és letölthetők. A cikkek szerzőit nem terheli megjelentetési vagy kiadási költség (APC). Felhasználóknak joguk van a cikkek olvasására, letöltésére, másolására, kinyomtatására, valamint azokban való keresésre, vagy a teljes szöveg linkkel történő megosztására.
A szerzőknek nyilatkozniuk kell arról, hogy beadványukat korábban nem tették közzé más folyóiratban, a pénzügyi támogatás feltüntetésre került és a hivatkozások listája teljes és pontos, beleértve az URL-ek és a DOI-k specifikációját is (ha rendelkezésre állnak). A cikktervezet beadásakor minden szerző jóváhagyja a benyújtott változatot. A szerzők garantálják, hogy a cikk az ő eredeti művük. A szerzők kötelesek részt venni a szakértői értékelés folyamatában, követni a bírálók tanácsait, betartani az előírt határidőket, és amennyiben előfordulnak, kötelesek visszavonni a benyújtást vagy kijavítani a hibákat.
Minden beadott cikket szakértői értékelés alá kerül, ahol a szerkesztők független értékelést kérnek legalább egy szakértőtől, ügyelve arra, hogy a bíráló(k)nak ne legyen összeférhetetlensége a szerzőkkel. A végső döntést a főszerkesztő hozza meg, aki figyelembe veszi az értékeléseket és a szerkesztők javaslatait. A szerkesztők és a lektorok bizalmasan kezelik a beadványt.
A kiadó és a szerkesztők elkötelezettek a magas etikai normák betartása mellett, és megakadályozzák azokat a publikációkat, amelyekben kutatási visszaélés történt. Az ilyen etikai kérdésekben a COPE irányelveit követik.
A szerzők fenntartják a szerzői jogokat, és megadják a folyóiratnak az első közzétételi jogot a Creative Commons Licenc alapján (https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0), amely lehetővé teszi mások számára, hogy megosszák a művet, elismerve a mű szerzőségét és a folyóiratban való első közzétételt.
A folyóirat archiválja az összes megjelent cikket, és a folyóirat tulajdonosa, a Közlekedéstudományi Egyesület továbbra is üzemelteti az adatbázist abban az esetben is, ha a folyóirat kiadása megszűnik.












