Seresi Márta, Eszenyi Réka, Robin Edina (szerk.) Távolléti oktatás a fordító- és tolmácsképzésben. Oktatásmódszertani tapasztalatok a COVID-19 idején

(Az ELTE BTK Fordító- és Tolmácsképző Tanszék kiadványa 172. pp. ISBN 978-963-489-288-5)

  • Péter Csatár

Absztrakt

Oktatóként, hallgatóként mindenkinek első kézből van tapasztalata a távolsági ok- tatásról, és sok pandémia-riport is napvilágot látott az utóbbi időben arról, hogy miként hatott ki a járványhelyzet az egyetemi képzés egészének működésére. Az olyan beszámolók azonban ritkábbak, amelyek egy adott képzést, illetve annak minden érintett képzési szintjét és színterét átfogó felméréseket, tapasztalati elem- zéseket adnak közre. Ezért is figyelemfelkeltő az ELTE Fordító- és Tolmácsképző Tanszékének kezdeményezése, amely a 2020-as év tavaszi, első lockdown-idősza- kából oszt meg tapasztalatokat a fordítás és tolmácsolás oktatását érő kihívásokról abban a kötetben, amely nemrég jelent meg „Távolléti oktatás a fordító- és tolmács- képzésben. Oktatási tapasztalatok COVID-19 idején” címmel.

Megjelent
2021-05-19
Rovat
Recenziók