Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Health Promotion
  • Current issue
  • Previous issues
    • From issue 2011/3
    • Korábbi lapszámaink tartalomjegyzéke
  • About the journal
    • Aims & Scope
    • Editorial Team
    • About the sections
    • Ethics and malpractice statement
    • Announcements
  • Author's guide
  • Peer reviewing guidelines
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 49 No. 5-6 (2008)

Vol. 49 No. 5-6 (2008)

Published: 2023-03-22

Full Issue

  • teljes szám (Hungarian)

Original Article - Research

  • Különbözô fizikai aktivitású fiatalok egészségmagatartása és az egészségi állapot szubjektív megítélése
    • Teljes szöveg (Hungarian)
  • A kábítószer-fogyasztás háttértényezôi
    • teljes szöveg (Hungarian)
  • Serdülô fiatalok szexuális kultúrájának felmérése és szex-edukációs programjai Budapest XVII. kerületében
    • teljes szöveg (Hungarian)

Original Article - Critical Review

  • A wellness térnyerése Magyarországon
    • teljes szöveg (Hungarian)

Other Articles

  • A Nagyranövök Mozgalom
    • teljes szöveg (Hungarian)
  • 190 éve született a világhírû orvos-tudós
    • teljes szöveg (Hungarian)
  • 50 éves az Országos Egészségfejlesztési Intézet
    • teljes szöveg (Hungarian)
Make a Submission
Language
  • English
  • Hungarian

Our Journal is indexed by

Browse
  • Categories
    • health inequalities
    • social sciences
    • culture of health
    • health behaviour
    • healthy nutrition
    • health promotion in schools
    • physical activity
    • public health theory
    • mental health
    • health policy
    • environment
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

ISSN 2498-6666 (online version) ISSN 1786-2434 (print version)

Publishing information:

Published by the National Center for Public Health and Pharmacy
Headquarters: 1097 Budapest, Albert Flórián út 2-6. HUNGARY
E-mail: folyoirat@nngyk.gov.hu

Responsible publisher: Orsolya Surján MD

About this Publishing System