Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Dunakavics
Current
Archives
Archívum 2013-
Published by
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 12 (2023)
Vol. 11 No. 12 (2023)
Published:
2023-12-01
Full Issue
PDF (Hungarian)
Az OTP Bank Nyrt. CAMELS-elemzése
Bence Révész, Myrtill Horváthné Fábián
5-20
PDF (Hungarian)
Az gyermeki tanulás Z-generációs értelmezése és az óvodai nevelés gyakorlatának perspektívája
Zsuzsanna Kántor
21-30
PDF (Hungarian)
Az óvodapedagógusok szakmai tanulására ható szervezeti tényezők
Tünde Lantos
31-36
PDF (Hungarian)
A kisiskolák szerepének és lehetőségeinek vizsgálata a település műveltségi szintjének alakulásában, és a községek életében Dél-Fejér térségben
Imre Farkas
37-58
PDF (Hungarian)
A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei
Edina Kocsó, Bálint Nagy
59-66
PDF (Hungarian)
A pedagógus olyan, mint... Metaforák a pedagógusokról
Antalné Cserné Valérius
67-74
PDF (Hungarian)
"Színezd újra!" – Szakoktató szak újra a Dunaújvárosi Egyetemen
Anetta Bacsa-Bán
75-82
PDF (Hungarian)
Az oktatói pálya perspektívái a szakoktató hallgatók körében
Edit Maczó
83-90
PDF (Hungarian)
Szakmódszertani tankönyvek szerkezetének vizsgálata, különös tekintettel a gépész tanárképzésre
Gyula Gubán
91-98
PDF (Hungarian)
Iskolapad vagy online oktatás?
Márta Cserné Pekkel
99-104
PDF (Hungarian)
Űrképzés virtuális környezetben
László Kadocsa, István Gulyás, Zoltán Vámosi
105-110
PDF (Hungarian)
A virtuális űrgyakorlatok kurzus értékelése
László Kadocsa, István Gulyás, Zoltán Vámosi
111-119
PDF (Hungarian)
Language
English
Hungarian
Our Journal is indexed by
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Open Journal Systems