A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei

  • Edina Kocsó Dunaújvárosi Egyetem, Tanárképző Központ
  • Bálint Nagy Dunaújvárosi Egyetem, Informatikai Intézet, Matematika és Számítástudományi Tanszék

Abstract

Napjainkban is sokakban él egy olyan életreform igénye, mely a természet felé fordulás vágyával és a modern világtól eltávolodva keresi békéjét. Ezeknek az embereknek egy része az antropozófia által biztosított közösségben találja meg a helyét. Számukra a szabad Waldorf-iskola adja azokat a kereteket, melyben gyermekük számára egy boldog, egyszerűbb gyermekkor megélésére látnak lehetőséget. A Waldorf-pedagógusok elkötelezettek a tanulók személyiségének fejlesztésében, a kreatív gondolkodás ösztönzésében és a szabad kifejezés lehetőségének megteremtésében.

Published
2023-12-01
How to Cite
KocsóE., & NagyB. (2023). A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei. Dunakavics, 11(12), 59-66. Retrieved from https://ojs.mtak.hu/index.php/dk/article/view/19052
Section
Cikkek