Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 12 (2023)
Évf. 11 szám 12 (2023)
Megjelent:
2023-12-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
Az OTP Bank Nyrt. CAMELS-elemzése
Révész Bence, Horváthné Fábián Myrtill
5-20
PDF
Az gyermeki tanulás Z-generációs értelmezése és az óvodai nevelés gyakorlatának perspektívája
Kántor Zsuzsanna
21-30
PDF
Az óvodapedagógusok szakmai tanulására ható szervezeti tényezők
Lantos Tünde
31-36
PDF
A kisiskolák szerepének és lehetőségeinek vizsgálata a település műveltségi szintjének alakulásában, és a községek életében Dél-Fejér térségben
Farkas Imre
37-58
PDF
A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei
Kocsó Edina, Nagy Bálint
59-66
PDF
A pedagógus olyan, mint... Metaforák a pedagógusokról
Cserné Valérius Antalné
67-74
PDF
"Színezd újra!" – Szakoktató szak újra a Dunaújvárosi Egyetemen
Bacsa-Bán Anetta
75-82
PDF
Az oktatói pálya perspektívái a szakoktató hallgatók körében
Maczó Edit
83-90
PDF
Szakmódszertani tankönyvek szerkezetének vizsgálata, különös tekintettel a gépész tanárképzésre
Gubán Gyula
91-98
PDF
Iskolapad vagy online oktatás?
Cserné Pekkel Márta
99-104
PDF
Űrképzés virtuális környezetben
Kadocsa László, Gulyás István, Vámosi Zoltán
105-110
PDF
A virtuális űrgyakorlatok kurzus értékelése
Kadocsa László, Gulyás István, Vámosi Zoltán
111-119
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems