Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Dunakavics
  • Current
  • Archives
  • Archívum 2013-
  • Published by
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 4 (2025)

Vol. 13 No. 4 (2025)

Published: 2025-04-01

Full Issue

  • PDF (Hungarian)
  • Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a statisztikai elemzéseknél és az azokból levont következtetéseknél
    László Bognár
    5-19
    • PDF (Hungarian)
  • Matematikai modellektől a tanuláselemzésig
    Bálint Nagy, Edina Kocsó
    21-28
    • PDF (Hungarian)
  • Neumann projektív geometrián alapuló, és Karmarkar projektív skálázású belsőpontos módszere
    Zoltán Papp
    29-43
    • PDF (Hungarian)
  • ChatGPT által szolgáltatott információk a szerzői jogok tükrében
    Erik Puha, Imre Farkas
    45-52
    • PDF (Hungarian)
  • Fenntartható iskolák
    Imre Tóbel
    53-56
    • PDF (Hungarian)
  • A tanulási folyamat során preferált információforrások vizsgálata a sikeresség érdekében
    Mariann Váraljai
    57-64
    • PDF (Hungarian)
Language
  • English
  • Hungarian

Our Journal is indexed by

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Open Journal Systems

ISSN: 2064-5007

About this Publishing System