Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Dunakavics
Current
Archives
Archívum 2013-
Published by
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 4 (2025)
Vol. 13 No. 4 (2025)
Published:
2025-04-01
Full Issue
PDF (Hungarian)
Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a statisztikai elemzéseknél és az azokból levont következtetéseknél
László Bognár
5-19
PDF (Hungarian)
Matematikai modellektől a tanuláselemzésig
Bálint Nagy, Edina Kocsó
21-28
PDF (Hungarian)
Neumann projektív geometrián alapuló, és Karmarkar projektív skálázású belsőpontos módszere
Zoltán Papp
29-43
PDF (Hungarian)
ChatGPT által szolgáltatott információk a szerzői jogok tükrében
Erik Puha, Imre Farkas
45-52
PDF (Hungarian)
Fenntartható iskolák
Imre Tóbel
53-56
PDF (Hungarian)
A tanulási folyamat során preferált információforrások vizsgálata a sikeresség érdekében
Mariann Váraljai
57-64
PDF (Hungarian)
Language
English
Hungarian
Our Journal is indexed by
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Open Journal Systems