Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
  • Aktuális
  • Archívum
  • Archívum 2013-
  • Kiadó
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 13 szám 4 (2025)

Évf. 13 szám 4 (2025)

Megjelent: 2025-04-01

Teljes szám

  • PDF

Cikkek

  • Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a statisztikai elemzéseknél és az azokból levont következtetéseknél
    Bognár László
    5-19
    • PDF
  • Matematikai modellektől a tanuláselemzésig
    Nagy Bálint, Kocsó Edina
    21-28
    • PDF
  • Neumann projektív geometrián alapuló, és Karmarkar projektív skálázású belsőpontos módszere
    Papp Zoltán
    29-43
    • PDF
  • ChatGPT által szolgáltatott információk a szerzői jogok tükrében
    Puha Erik, Farkas Imre
    45-52
    • PDF
  • Fenntartható iskolák
    Tóbel Imre
    53-56
    • PDF
  • A tanulási folyamat során preferált információforrások vizsgálata a sikeresség érdekében
    Váraljai Mariann
    57-64
    • PDF
Nyelv
  • English
  • Hungarian

Folyóiratunkat indexeli

Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Open Journal Systems

Kiadó és Szerkesztőség: 2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/A. 
E-mail:
duepress@uniduna.hu;  szerkesztoseg@dunakavics.com

ISSN: 2064-5007

A kiadói rendszerről