Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 4 (2025)
Évf. 13 szám 4 (2025)
Megjelent:
2025-04-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a statisztikai elemzéseknél és az azokból levont következtetéseknél
Bognár László
5-19
PDF
Matematikai modellektől a tanuláselemzésig
Nagy Bálint, Kocsó Edina
21-28
PDF
Neumann projektív geometrián alapuló, és Karmarkar projektív skálázású belsőpontos módszere
Papp Zoltán
29-43
PDF
ChatGPT által szolgáltatott információk a szerzői jogok tükrében
Puha Erik, Farkas Imre
45-52
PDF
Fenntartható iskolák
Tóbel Imre
53-56
PDF
A tanulási folyamat során preferált információforrások vizsgálata a sikeresség érdekében
Váraljai Mariann
57-64
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems