Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Civil Szemle
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 21 szám 5 (2024): Digitalizáció, oktatás és fenntarthatóság - VIII. különszám, 2024

Évf. 21 szám 5 (2024): Digitalizáció, oktatás és fenntarthatóság - VIII. különszám, 2024

VIII. különszám, 2024

Megjelent: 2024-12-11

Teljes szám

  • PDF

Cikkek

  • Civilek a digitalizációért civil szervezetek szerepe a digitális kompetenciák fejlesztésében: programok, célcsoportok és módszerek
    Bacsa-Bán Anetta
    5-25
    • PDF
  • Alapítványi fenntartású felsőoktatási intézmények Magyarországon Digitalizáció, fenntarthatóság és esélyegyenlőség a nonprofit szervezetek szerepvállalásának sajátosságai
    Varga Anita
    27-46
    • PDF
  • Egyetem és civil szervezetek digitalizációs együttműködése Eredmények és lehetőségek a dunaújvárosi várostérségben
    Sitku Krisztina, Czifra Sándor
    47-62
    • PDF
  • Közösségi tudáskincs A médiaértés és kritikai gondolkodás oktatásának civil szervezetek bevonásával megjelenő perspektívái a felsőoktatásban
    Kovács Szilvia, Fejes Csilla
    63-79
    • PDF
  • Civil szféra, közösségi szolgálat és az egyetemi hallgatók Kapcsolódási pontok, fejlesztési lehetőségek
    Keszi-Szeremlei Andrea
    81-95
    • PDF
  • Civil szervezet az oktatás és tudomány szolgálatában
    H. Tomesz Tímea, Balázs László
    97-106
    • PDF
  • Mesterséges intelligencia, civil szervezetek és a felsőoktatás
    Kőkuti Tamás, Maczó Edit
    107-123
    • PDF
Nyelv
  • English
  • Hungarian

Folyóiratunkat indexeli

Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről