Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Civil Szemle
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 21 szám 5 (2024): Digitalizáció, oktatás és fenntarthatóság - VIII. különszám, 2024
Évf. 21 szám 5 (2024): Digitalizáció, oktatás és fenntarthatóság - VIII. különszám, 2024
VIII. különszám, 2024
Megjelent:
2024-12-11
Teljes szám
PDF
Cikkek
Civilek a digitalizációért
civil szervezetek szerepe a digitális kompetenciák fejlesztésében: programok, célcsoportok és módszerek
Bacsa-Bán Anetta
5-25
PDF
Alapítványi fenntartású felsőoktatási intézmények Magyarországon
Digitalizáció, fenntarthatóság és esélyegyenlőség a nonprofit szervezetek szerepvállalásának sajátosságai
Varga Anita
27-46
PDF
Egyetem és civil szervezetek digitalizációs együttműködése
Eredmények és lehetőségek a dunaújvárosi várostérségben
Sitku Krisztina, Czifra Sándor
47-62
PDF
Közösségi tudáskincs
A médiaértés és kritikai gondolkodás oktatásának civil szervezetek bevonásával megjelenő perspektívái a felsőoktatásban
Kovács Szilvia, Fejes Csilla
63-79
PDF
Civil szféra, közösségi szolgálat és az egyetemi hallgatók
Kapcsolódási pontok, fejlesztési lehetőségek
Keszi-Szeremlei Andrea
81-95
PDF
Civil szervezet az oktatás és tudomány szolgálatában
H. Tomesz Tímea, Balázs László
97-106
PDF
Mesterséges intelligencia, civil szervezetek és a felsőoktatás
Kőkuti Tamás, Maczó Edit
107-123
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak