Emlékeztető: az MTA Közlekedés- és Járműtudományi Bizottságának üléséről

  • Ádám Török Magyar Tudományos Akadémia Műszaki Tudományok Osztálya Közlekedés- és Járműtudományi Bizottság
  • Balázs Horváth Magyar Tudományos Akadémia Műszaki Tudományok Osztálya Közlekedés- és Járműtudományi Bizottság
Kulcsszavak: Magyar Tudományos Akadémia, Közlekedés és Járműtudományi Bizottság, tudományos ülés

Absztrakt

Török Ádám megnyitotta a Magyar Tudományos Akadémia Közlekedés és Járműtudományi Tudományos Bizottságának 2024. évi első tudományos ülését. Röviden bemutatta az újonnan megalakult Bizottságot és ismertette a Magyar Tudományos Akadémia Műszaki Tudományok Osztályának kérését, a székház felújítás miatt kialakult rendhagyó helyzetet. Megköszönte Dr. Szászi Istvánnak és a Boschnak, hogy helyszint biztosított a tudományos ülésnek. Felkérte Prof. Zöldy Mátét előadásának megtartására.

Hivatkozások

Hatalyák Martin (2023): Li-ion akkumulátor és normál (ISO) tűzteher közötti eltérések elemzése az acélszerkezetek méretezése és kivitelezése szempontjából. Diplomamunka BME

Hertz, K. D. (2003): Limits of spalling of fire-exposed concrete, Fire Safety Journal, Vol. 38, Issue 2, pp. 103-116, ISSN 0379-7112, https://doi.org/cxk3pm

Hlavička V., Lublóy É.. (2017). Bond after fire. Construction and Building Materials, 132, 210-218. DOI: https://doi.org/mtjs

Koller, T., Tóth-Nagy, C., & Perger, J. (2022). Implementation of vehicle simulation model in a modern dynamometer test environment. Cognitive Sustainability, 1(4). DOI: https://doi.org/gr2bds

La Monte, F., Felicetti, R., Rossino, Ch. (2019): Fire spalling sensitivity of highperformance concrete in heated slabs under biaxial compressive loading, Materials and Structures, Vol. 52, Issue 14, DOI: https://doi.org/mtjt

Nyerges, A., & Zöldy, M. (2023). Ranking of four dual loop EGR modes. Cognitive Sustainability, 2(1). https://doi.org/gr4s8r

Pesthy, M., Takács, R., Rohde-Brandenburger, J., & Tóth-Nagy, C. (2022). Vibroacoustic Investigation of Automotive Turbochargers Focusing on the Effect of Lubricant Temperature and Bearing Conditions. In Vehicle and Automotive Engineering (pp. 861-870). Cham: Springer International Publishing. DOI: https://doi.org/mtjv

Schneider, U., Lebeda, C. (2000): Baulicher Brandschutz, ISBN: 3-17-015266-1, W. Kohlhammer GmbH, Stuttgart. p438 ISBN 978-3170152663

Szép, J. (2013). Modeling laterally loaded piles. Pollack Periodica, 8(2), 117-129. DOI: https://doi.org/mtjw

Szép, J., Major, Z., Szigeti, C., & Lublóy, É. (2023). The Impact of Cement Aggregates on the Fire Resistance Properties of Concrete and its Ecological Footprint. Chemical Engineering Transactions, 107, 337-342. DOI: https://doi.org/mtjx

Tóth-Nagy, C., & Szabó, Á. I. (2023). Experimental Investigation of the Friction Modifying Effects of Graphene and C60 Fullerene Used as Nanoadditives in Engine Lubricating Oil Performed on an Oscillating Tribometer. Periodica Polytechnica Transportation Engineering, 51(3), 257-262. DOI: https://doi.org/mtjz

Zöldy, M., Baranyi, P., & Török, Á. (2024). Trends in Cognitive Mobility in 2022. Acta Polytechnica Hungarica, 21(7). DOI: https://doi.org/mtj2

Megjelent
2024-06-15
Hogyan kell idézni
Török Ádám, & HorváthB. (2024). Emlékeztető: az MTA Közlekedés- és Járműtudományi Bizottságának üléséről. Közlekedéstudományi Szemle, 74(3), 34-40. https://doi.org/10.24228/KTSZ.2024.3.4
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek