Magyarországi LNG terminál megvalósítási fázisai
Absztrakt
Az Európai Uniós fejlesztéseket a 2007-2014-es időszakban a Baltitenger hajózási környezeti előírások és onshore LNG-terminálok terjedése jellemezte. Ezekből Rotterdam hatására, a fejlesztések eljutottak a belvízi alkalmazásig.
Hivatkozások
Oláh Gy. és tsai: "Kőolaj és földgáz után: A Metanolgazdaság" (Better Kiadó, Budapest. 2005)
/2016. (X. 13.) BM rendelet a minősített elektronikus aláírás és integrált dokumentumkezelésre
www.iea.org OECD/IEA, International Energy Agency Annual Outlook 2018
www.interreg-central.eu Projects in keep.eu / partners on map, Interreg projects in 2007-2013
EMSA "Development and Operation of Liquified Natural Gas Bunkering Facilities" (European Maritime Safety Agency 2018. január)
Gas as Marine Fuel által kiadott "Recommendations of Controlled Zones, during LNG Bunkering" (2018)
Giardina, M., & Morale, M. (2015). Safety study of an LNG regasification plant using an FMECA and HAZOP integrated methodology. Journal of Loss Prevention in the Process Industries, 35, 35-45. DOI: https://doi.org/f7jkkh
DNV, Verification of offshore and onshore LNG facilities (Norvég-Német Hajó Minősítő Intézet)
IMO – the International Maritime Organization. URL: https://www.imo.org/en/
Európai Parlament és a Tanács 765/2008/EK rendelete
Az elektronikusan megjelenő cikkek nyílt hozzáféréssel rendelkeznek (OJS), online ingyenesen elérhetők és letölthetők. A cikkek szerzőit nem terheli megjelentetési vagy kiadási költség (APC). Felhasználóknak joguk van a cikkek olvasására, letöltésére, másolására, kinyomtatására, valamint azokban való keresésre, vagy a teljes szöveg linkkel történő megosztására.
A szerzőknek nyilatkozniuk kell arról, hogy beadványukat korábban nem tették közzé más folyóiratban, a pénzügyi támogatás feltüntetésre került és a hivatkozások listája teljes és pontos, beleértve az URL-ek és a DOI-k specifikációját is (ha rendelkezésre állnak). A cikktervezet beadásakor minden szerző jóváhagyja a benyújtott változatot. A szerzők garantálják, hogy a cikk az ő eredeti művük. A szerzők kötelesek részt venni a szakértői értékelés folyamatában, követni a bírálók tanácsait, betartani az előírt határidőket, és amennyiben előfordulnak, kötelesek visszavonni a benyújtást vagy kijavítani a hibákat.
Minden beadott cikket szakértői értékelés alá kerül, ahol a szerkesztők független értékelést kérnek legalább egy szakértőtől, ügyelve arra, hogy a bíráló(k)nak ne legyen összeférhetetlensége a szerzőkkel. A végső döntést a főszerkesztő hozza meg, aki figyelembe veszi az értékeléseket és a szerkesztők javaslatait. A szerkesztők és a lektorok bizalmasan kezelik a beadványt.
A kiadó és a szerkesztők elkötelezettek a magas etikai normák betartása mellett, és megakadályozzák azokat a publikációkat, amelyekben kutatási visszaélés történt. Az ilyen etikai kérdésekben a COPE irányelveit követik.
A szerzők fenntartják a szerzői jogokat, és megadják a folyóiratnak az első közzétételi jogot a Creative Commons Licenc alapján (https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0), amely lehetővé teszi mások számára, hogy megosszák a művet, elismerve a mű szerzőségét és a folyóiratban való első közzétételt.
A folyóirat archiválja az összes megjelent cikket, és a folyóirat tulajdonosa, a Közlekedéstudományi Egyesület továbbra is üzemelteti az adatbázist abban az esetben is, ha a folyóirat kiadása megszűnik.












