Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Dunakavics
Current
Archives
Archívum 2013-
Published by
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 3 (2025)
Vol. 13 No. 3 (2025)
Published:
2025-03-01
Full Issue
PDF (Hungarian)
The Impact of Allowing ChatGPT on Responses to Different Question Types in a Mid-Term Math Exam
László Bognár, Antal Joós
5-14
PDF
Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a résztvevők kiválasztásánál
László Bognár
15-28
PDF (Hungarian)
Észrevesszük a mesterséges intelligencia jelenlétét a mindennapjainkban?
Empirikus kutatás az MI által generált tartalom felismerésére
Anita Mihálovicsné Kollár
29-36
PDF (Hungarian)
A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben
Anita Mihálovicsné Kollár
37-46
PDF (Hungarian)
A konfliktus, ami összeköt
Iskolai konfliktuskezelési kultúra és attitűd
Eszter Ágnes Mizerák
47-58
PDF (Hungarian)
Biológiai ritmusok matematikai modelljeiről
Bálint Nagy
59-65
PDF (Hungarian)
Language
English
Hungarian
Our Journal is indexed by
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Open Journal Systems