Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Dunakavics
  • Current
  • Archives
  • Archívum 2013-
  • Published by
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 3 (2025)

Vol. 13 No. 3 (2025)

Published: 2025-03-01

Full Issue

  • PDF (Hungarian)
  • The Impact of Allowing ChatGPT on Responses to Different Question Types in a Mid-Term Math Exam
    László Bognár, Antal Joós
    5-14
    • PDF
  • Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a résztvevők kiválasztásánál
    László Bognár
    15-28
    • PDF (Hungarian)
  • Észrevesszük a mesterséges intelligencia jelenlétét a mindennapjainkban? Empirikus kutatás az MI által generált tartalom felismerésére
    Anita Mihálovicsné Kollár
    29-36
    • PDF (Hungarian)
  • A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben
    Anita Mihálovicsné Kollár
    37-46
    • PDF (Hungarian)
  • A konfliktus, ami összeköt Iskolai konfliktuskezelési kultúra és attitűd
    Eszter Ágnes Mizerák
    47-58
    • PDF (Hungarian)
  • Biológiai ritmusok matematikai modelljeiről
    Bálint Nagy
    59-65
    • PDF (Hungarian)
Language
  • English
  • Hungarian

Our Journal is indexed by

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Open Journal Systems

ISSN: 2064-5007

About this Publishing System