A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben

  • Mihálovicsné Kollár Anita Dunaújvárosi Egyetem, Informatikai Intézet, Szoftverfejlesztési és Alkalmazási Tanszék, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
Kulcsszavak: Hallgatói sikeresség, tanulásvizsgálat, online környezet

Absztrakt

A tanulási folyamat vizsgálata olyan változatos kutatási eredmé­nyeket szolgáltat, amelyeknek birtokában mind közelebb kerülhetünk az egyén tanulási folyamatának támogatásban ahhoz az állapothoz, amikor a célul kitűzött egyéni sikeresség, mint ideális kimenet maximálisan megvalósulhat. Az élet­hosszig tartó tanulás korában az erőteljes technológiai fejlődéssel történő szoros összefonódás arra sarkallja az oktatási folyamat résztvevőit, hogy a változatos és kínálkozó lehetőségek közül igyekezzenek mindig az adott időben, a mindenkori elérendő cél sikeres teljesítéséhez a legoptimálisabb tanulási körülményeket vá­lasztani. Kutatásunk ezen fázisában a tanulási terek aspektusából megközelítve vizsgálódtunk a hallgatóink körében, arra fókuszálva, hogy a technológiai támo­gatottság az online tanulási környezetben mennyire van aktívan jelen és megva­lósul-e a modern technológiák elérhetőségének kihasználása a tanulási folyamat során úgy, hogy az egyben az egyén sikerességéhez is hozzájárul.

Megjelent
2025-03-01
Hogyan kell idézni
Mihálovicsné KollárA. (2025). A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben. Dunakavics, 13(3), 37-46. https://doi.org/10.63684/dk.2025.3.04
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek