Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 3 (2025)
Évf. 13 szám 3 (2025)
Megjelent:
2025-03-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
The Impact of Allowing ChatGPT on Responses to Different Question Types in a Mid-Term Math Exam
Bognár László, Joós Antal
5-14
PDF (English)
Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a résztvevők kiválasztásánál
Bognár László
15-28
PDF
Észrevesszük a mesterséges intelligencia jelenlétét a mindennapjainkban?
Empirikus kutatás az MI által generált tartalom felismerésére
Mihálovicsné Kollár Anita
29-36
PDF
A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben
Mihálovicsné Kollár Anita
37-46
PDF
A konfliktus, ami összeköt
Iskolai konfliktuskezelési kultúra és attitűd
Mizerák Eszter Ágnes
47-58
PDF
Biológiai ritmusok matematikai modelljeiről
Nagy Bálint
59-65
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems