Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
  • Aktuális
  • Archívum
  • Archívum 2013-
  • Kiadó
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 13 szám 3 (2025)

Évf. 13 szám 3 (2025)

Megjelent: 2025-03-01

Teljes szám

  • PDF

Cikkek

  • The Impact of Allowing ChatGPT on Responses to Different Question Types in a Mid-Term Math Exam
    Bognár László, Joós Antal
    5-14
    • PDF (English)
  • Így szoktuk elrontani az oktatási felméréseinket a résztvevők kiválasztásánál
    Bognár László
    15-28
    • PDF
  • Észrevesszük a mesterséges intelligencia jelenlétét a mindennapjainkban? Empirikus kutatás az MI által generált tartalom felismerésére
    Mihálovicsné Kollár Anita
    29-36
    • PDF
  • A hallgatói sikeresség támogatottsága hallgatói sikeresség támogatottsága az online környezetben
    Mihálovicsné Kollár Anita
    37-46
    • PDF
  • A konfliktus, ami összeköt Iskolai konfliktuskezelési kultúra és attitűd
    Mizerák Eszter Ágnes
    47-58
    • PDF
  • Biológiai ritmusok matematikai modelljeiről
    Nagy Bálint
    59-65
    • PDF
Nyelv
  • English
  • Hungarian

Folyóiratunkat indexeli

Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Open Journal Systems

Kiadó és Szerkesztőség: 2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/A. 
E-mail:
duepress@uniduna.hu;  szerkesztoseg@dunakavics.com

ISSN: 2064-5007

A kiadói rendszerről