Iskolapad vagy online oktatás?

  • Márta Cserné Pekkel Dunaújvárosi Egyetem, Tanárképző Központ

Abstract

Az elmúlt években az élet valamennyi területén változások történtek, különösen igaz ez az oktatásra is. Először a pandémia miatt vált szükségessé, hogy alkalmazkodjunk egy új helyzethez, hiszen az iskola helyett az online tér vált az oktatás helyszínéül, majd a gazdasági körülmények megváltozása okán következett be ismét ugyanez, több felsőoktatási intézményben. Az oktatás két elemi szereplője, tanár és diák az iskolai keretek között sokféleképpen találkozik, azonban az online tanítási-tanulási környezet befolyásolja a két fél viszonyát, együttműködését, valamint testi és lelki következményei sem elhanyagolhatók. A tanulmányban több aspektusból vizsgáljuk a jelenléti és online oktatást, valamint a tanárokra és diákokra gyakorolt hatását rövid és hosszú távon.

Published
2023-12-01
How to Cite
Cserné PekkelM. (2023). Iskolapad vagy online oktatás?. Dunakavics, 11(12), 99-104. Retrieved from https://ojs.mtak.hu/index.php/dk/article/view/19057
Section
Cikkek