Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 2 (2023)
Évf. 11 szám 2 (2023)
Megjelent:
2023-02-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
Gyermekek a kibertérben – online kockázatok klasszifikációja (4C)
Bottyán László
5-8
PDF
A dolgozók iskolái Sztálinvárosban 1951–61 között
Magyar András
9-12
PDF
A kora gyermekkori szülői nevelés összefüggései a gyermek társas-érzelmi fejlődésével
Magyarné Pocsai Henriett
13-16
PDF
Az óvodapedagógusok szakmai fejlődése során használt tanulási keretek
Lantos Tünde
17-20
PDF
Online oktatás és a szakképzés pedagógiai dokumentumai
Gubán Gyula
21-26
PDF
Motiválni és/vagy szocializálni – szakmaipedagógus hallgatók képzése a 21. században
Bacsa-Bán Anetta
27-30
PDF
Tekintélyalapú gondolkodási struktúrák kialakítási lehetőségei a modernitás mediatizált ismeretszerzési gyakorlatában
Véghelyi Péterné
31-36
PDF
Űrkutatás, űrképzés és a virtuális valóság
Kadocsa László, Vámosi Zoltán
37-42
PDF
CIVA-modellezés
Morvai Tibor
43-46
PDF
Váltakozó mágneses térrel létrehozott akusztikus emisszió
Szabó Szebasztián
47-50
PDF
Digitális radiográfia (RTD) és CT összehasonlítása öntvény esetén
Koroknai László
51-54
PDF
Ikerturbinák térbeli elrendezésének optimumkeresése
Szlivka Ferenc, Hetyei Csaba
55-58
PDF
Katalizátorok és a kémiailag kötött hidrogén hasznosításának néhány előnye és hátránya vegyész szemmel
Kovács Imre
59-62
PDF
A hőszivattyús rendszerek rendszerelméleti modellezése
Sánta Róbert, Zónai Viktor
63-70
PDF
Elektromotor tesztpad tervezési kérdései
Nagy András, Szabó Attila, Kobolák István, Szűcs Richárd
71-79
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems