Közösségi közlekedési módok súlyszámának meghatározása városi környezetben – egy lehetséges módszertan

  • Zsombor Szabó BME Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar, Közlekedéstechnológiai és Közlekedésgazdasági Tanszék, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
  • Tibor Sipos BME Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar, Közlekedéstechnológiai és Közlekedésgazdasági Tanszék, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.

Absztrakt

A különböző városi közlekedési módok rangszámfüggésének vizsgálatánál a rangszám azt reprezentálja, hogy az adott település milyen szintű régiónak a központja. A vizsgálat során egy lineáris regressziós modellt építettek fel a különböző közlekedési módok súlyszámának a meghatározásához.

Megjelent
2024-05-13
Hogyan kell idézni
SzabóZ., & SiposT. (2024). Közösségi közlekedési módok súlyszámának meghatározása városi környezetben – egy lehetséges módszertan. Közlekedéstudományi Szemle, 71(6), 4-16. https://doi.org/10.24228/KTSZ.2021.6.1
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek