Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 3. rész

Kulcsszavak: Rendezvényszervezés, PR, projektkommunikáció

Absztrakt

 Egy rendezvény vagy kulturális projekt sikerét nagyban befo­lyásolja a megfelelő kommunikáció. Mivel a kommunikációtudomány értel­mezése szerint sok terület létezik, véleménünk szerint a szervezés legfonto­sabb elemei is innen erednek. A „Dunaújváros Hangja” egy énekverseny volt, amelynek szervezésében sokan részt vettünk, kisebb-nagyobb szerepekben. A tanulmányban a belső és külső projektkommunikációt vizsgáljuk és azt, hogy mennyire volt sikeres a szervezést kísérő marketingstratégia. A tanul­mányhoz a következő hipotézist állítottuk fel: „Feltételezésünk szerint egy új, az adott régióban ismeretlen rendezvény hatékonysága alacsonyabb és kevésbé sikeres lehet a célközönség elérésében, mint az adott régióban már többször megrendezett, esetleg hagyományőrző rendezvényeké.„

Feltételezzük, hogy egy olyan rendezvény, amely még nem ismert a közönség számára, nem fog annyi látogatót vonzani, mint azok, amelyek ismertek.

A szervezőkön kívüli tényezők hangsúlyosabbak lehetnek abban a tekintet­ben, hogy képesek-e megfelelő mértékben felkelteni a közönség figyelmét.

Megjelent
2025-11-27
Hogyan kell idézni
VeresV., & KőkutiT. (2025). Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 3. rész. Dunakavics, 2025(11), 13-23. https://doi.org/10.63684/dk.2025.11.02
Rovat
Cikkek