Üzleti etika és innováció a magyar bankszektorban 2. rész
Absztrakt
Publikációnk az üzleti, etikus viselkedést és az innovációs lehetőségeket mutatja be a multinacionális bankszektorban. A bevezető rész tartalmazza a témaválasztás aktualitását, indokolását, módszertanát, célját és a szakirodalom tanulmányozását. Az első fő fejezetben betekintést nyerhetünk az etika világába, jelentésébe, amely nagy hatással van a világ bankjainak működésére, a piacon való együttműködési lehetőségek egységes elvárásaira. Rávilágítunk ennek okaira, taglalva a körkörös gazdálkodásra való átállás előnyeit. A második részben az innováció elméleti alapfogalmainak ismertetése mellett bemutatjuk azokat a területeket, applikációkat, amelyek rávilágítanak az innovációs körülményekre és folyamataira, valamint részletezzük annak üzleti-, és innovációs – lehetséges – stratégiáját. A továbbiakban a marketing és marketingstratégia kialakulását és fogalomkörét mutatjuk be, valamint a bankok – ezen belül a T. Bankcsoport – innovációs marketing alapjait és marketingkommunikációs tevékenységét. A témával kapcsolatban észrevételeket és gyakorlati javaslatokat is megfogalmaztunk. Az összefoglalás részben az elméleti, szakirodalmi és gyakorlati részeket foglaltuk össze, a publikáció a felhasznált szakirodalom jegyzékével zárul.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


