HR Kapcsolattartó Partner (HRKP) munkakör kialakítása egy magyar közlekedési vállalatnál
Abstract
Egy magyar közlekedési vállalat humánerőforrás-fejlesztési stratégiai célkitűzésének megfelelően kívánja kialakítani a HR kapcsolattartó partner munkakört. A munkakör betöltői intenzíven együtt kívánnak működni a szakterületek vezetőivel annak érdekében, hogy az alkalmazottak fejlődése mérhető módon megvalósuljon, így növelve az üzleti tevékenység eredményességét. Az emberi erőforrás részleg és szakterületek között partnerség kialakítása, megkönnyíti az értéknövelő szolgáltatások menedzselését, és az üzleti értékeket és célokat tükrözi. Jelen cikkben a fenti célkitűzés megvalósítását megalapozó, az alkalmazott gyakorlatok alapján a lehetséges HR partneri modellek bemutatására és a vállalat számára javasolt modellnek megfelelő kompetencia-elvárások ismertetésére vállalkozom