A vevőkiszolgálás fejlesztésének lehetséges alternatívája

(Minőségügyi módszerekkel vállalati példán keresztül.)

  • Dávid Seres Dunaújvárosi Egyetem, Műszaki Menedzser Szak, hallgató

Abstract

A minőség fogalmának értelmezése korszakonként eltér; a minőségirányítási rendszerek fejlődésével folyamatosan fejlődik. A szabályozott minőségirányítási rendszerek lehetővé teszik a vevőkiszolgálás folyamatának fejlesztését a szervezet irányítási rendszerének eredményszemléletű megvalósítását. A tanulmány azt vizsgálja, hogy az alkalmazott minőségügyi rendszer fejlesztése kombinálva a technológiai újításokkal milyen piaci előnyt jelent egy megbízhatóan működő kis- és középvállalat számára. A szervezet sajátossága, hogy a gyártási folyamatok jelentős részét kézzel, illetve kismértékű automatizálással végzik. A vállalatok stratégiájának közös alapja a folyamatinnováció, ami leginkább az értéklánc folyamatainak a hatékonyabbá tételében nyilvánul meg.

Published
2023-09-01
How to Cite
SeresD. (2023). A vevőkiszolgálás fejlesztésének lehetséges alternatívája: (Minőségügyi módszerekkel vállalati példán keresztül.). Dunakavics, 11(9), 23-36. Retrieved from https://ojs.mtak.hu/index.php/dk/article/view/19065
Section
Cikkek